REKLAMACJE


Zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów prosimy wysłać na adres: sklep@freestyle24.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać reklamowany Towar na adres Sprzedawcy, dołączając do niego swoje dane kontaktowe, dowód zakupu i dokładny opis reklamacji.

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

ZWROTY

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Odstąpienia od umowy można dokonać składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy (kliknij TUTAJ). Wypełnione oświadczenie powinno być przesłane na adres Sprzedawcy lub na adres mailowy: sklep@freestyle24.pl

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można dołączyć do paczki z odsyłanym towarem. Prosimy również o załączenie dowodu zakupu towaru. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone na czas transportu.

Zgodnie z przepisami, zwracany produkt nie może być używany. Jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Sklep przesyłki. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w oświadczeniu.

Więcej informacji na temat reklamacji i zwrotów znajdziesz w zakładce Regulamin.
Do pobrania: Formularz odstąpienia od umowy